AKTIVITETER FOR BARN I DEN GRESKE ORTHODOKSE MARIA BEBUDELSES MENIGHET

Menigheten tilbyr aktiviteter for barn i førskole- og skolealder (4-12 år) i løpet av vinterferieuken fra 20. – 24. februar, daglig, kl. 12.00 – 14.00.
Ansvarlige for disse aktivitetene er førskolelærer Diamanto Papadopoulou og f. Alexandros.

Aktivitetene inkluderer: sang, dans, gruppeleker, teaterlek, fortellinger, eventyr, tegning og maling, forming, o.s.v.

Man trenger ikke å melde seg på disse aktivitetene. Man kan bare komme med barna de dagene som passer.

Disse aktivitetene krever at foreldrene vil være til stede og de vil være ansvarlig for sikkerheten til barn under hele aktiviteten. Vennligst kom med barna i tide slik at det ikke blir vanskelig å integrere dem i gruppen på grunn av sen ankomst
Barns deltakelse i aktivitetene er gratis. Menigheten vil dekke kostnadene.

FaLang translation system by Faboba