Medlemmene i Den greske orthodokse menighet i Norge «Evangelismos tis Theotokou» innkalles til årsmøte som vil finne sted lørdag 10. mars 2018 kl. 14.00 i menighetssalen (Thor Olsens gate 9, 0771 Oslo).

Dagsorden:

1. Godkjenning av dagsorden og valg av 2 årsmøteledere og årsmøtesekretær.
  2. Årsberetning ved styret, godkjenning ved årsmøtet.
  3. Regnskap og fastsettelse av kontingent.
  4. Rapport av kontrollkomiteen for 2017
  5. Planlegging for aktiviteter i 2018 og budsjett for 2018
  6. Valg av nytt styremedlem etter at et av styremedlemmene trakk seg fra styret. Ifølge vedtektene bør alle som ønsker å stille til valg som styremedlem melde fra til styrets  sekretær minst sju (7) dager før valgdagen. Eventuelle kandidater kan registrere sitt kandidatur ved å sende en e-post til styrets e-postadresse: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. innen 3. mars 2018.
  7. Valg av ny kontrollkomite

Årsmøtet regnes som beslutningsdyktig når 51 % av medlemmene som har betalt kontingent, er til stede. Det vil være mulig å betale kontingent frem til den 10.3.2018, kl. 13.45.

I tilfelle årsmøtet ikke er beslutningsdyktig, vil den bli innkalt på samme sted og med samme saksliste lørdag 17. mars 2018 kl. 12.00 og da vil den være beslutningsdyktig uansett antall fremmøtte.

Oslo, 23. februar 2018

FaLang translation system by Faboba